fadilah's FotoPage

By: dila azuraizi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 26-Jun-2008 08:08 Email | Share | Bookmark
BREAD MAKER EMPRESS......

holaaa.... dah lama sebenarnya berhajat sangat nak mendapatkan bread maker idaman hati ni. bila tengok teman2 menayangkan BM mereka, adehhh... rasa tak tahan sungguh hati ni meronta2 nk jugak. hehehehehe...

akhirnya tercapai jugak impian ku.... redeem kupon cosway jer, 2 kupon + rm249. sebenarnya memang nk ajak encik hb pegi beli BM nie dan nk tengok sendiri rupa bentuknya, tapi kebetulannya MIL ada wat majlis sikit kat rumah dia. so terpaksa ku batalkan saja niat dihati tuk ikut encik hb. En hb pegi sorang jer ke Kota Bharu. dalam hati rasa nak sangat ikut, tapi apakan daya...

takutnya bila tak der, hari2 dok bercerita tentang kelebihan ada BM nie. sekarang nie bila dah ada ... takut jadi tukun jer dalam kotak tu..... harap2 tidak la. dan juga harap2 nya tidak ada lagi roti keras dari ku...hehehee

sebenarnya masih ada lagi yang menjadi idaman selepas nie tapi belum kesampaian , terpaksa mengumpul2 dulu. sikit2 lama2 menjadi bukit. hehehehe....
apa agaknya yang di hajati selepas BM nie yer....
tungggguuuuuuuu......






* gambar bahagian dalam tak ambil...ini pun ihsan dari encik hb yang tolong amik kan gambar......


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net